Kunden/gästen i fokus.

Att skaffa nya ambassadörer.

Jag har drivit Hotell och flera restauranger, små som stora. Chef och ledare, men alltid jobbat på golvet. I 11 år drev jag även två diplomerade ost- och delikatessbutiker. Jag är sommelier och kock och varit vinsäljare.

  • Gästen i fokus, balans och förnuft
  • Hur skaffar man nya ambassadörer
  • Hur hanterar man missnöjda gäster och reklamationer
  • Finns det några regler, skriva och oskrivna
  • Du bestämmer, inte köket
  • Nykter dryckeshantering och ekonomisk
  • Matsedels-, mat- och vinkunskap
  • Att kombinera mat och dryck
  • Vad händer när gästen hotar med TripAdvisor?

Jag erbjuder föredrag, seminarier, del i konferens med ev. grupparbete, konsultation, enskilt eller i grupp.

Ett bra möte är ett möte du lämnar där du känner dig rikare, visare eller rentav gladare.

Hör av dig
michael@goodmeetings.se